sábado, 7 de noviembre de 2009

27 Novembre DINAR DE NADAL

Hola bloggers, suposo que recordeu la proposta que es va fer en l’última reunió. Us recordaré que vam parlar de fer un dinaret de Nadal. Bé doncs, ja ho hem concretat amb la Victoria, la qual m’ha deixat d’encarregada per fer la llista dels que vindreu. Espero que us faci la mateixa il·lusió que tenim nosaltres. Ja veureu per què! Hem anat al segon curs que la Diputació va convocar. Jo particularment el que es proposava no ho havia fet i en Simeó ha refrescat les neurones. Allà hem conegut a nous companys que més endavant faran el curs de Blogs, doncs no en saben tant com nosaltres.En una classe vaig sentir com deien de reunir-se. Llavors els hi vaig explicar que nosaltres teníem un dinar Nadalenc pendent. Ho van acceptar i aquí hem arribat.M’heu de donar la confirmació al més aviat possible ja que la Victoria té que encarregar els llocs. Es farà a la Cantina de l’Edifici Serradell Llars Mundet el dia 27 de Novembre, és un divendres. A les 14h. El preu són 5€ Per el que tingui que fer règim es farà un arròs blanc i peix a la planxa. L’altre menú encara no el sabem. No crec que aquest detall us faci anar enrere doncs el que compte, crec, és: VEUREN’S. Oi? Necessitaria la resposta per el dimarts dia 10 Una abraçada per tothom
Marisa Nicollethttp://marisadeberti.blogspot.com/marisadeberti@gmail.com TL.670 347 657

1 comentario:

salvador dijo...

Hola Marisa, ja et vaig escriure però no m'enrecordo si et vaig dir que si, però per si de cas compta amb mi.