martes, 16 de marzo de 2010

Refranys catalans

Extret del blog de Víctor Pàmies i Riudor http://vpamies.blogspot.com/2010/03/top-ten-dels-refranys-catalans.html

"Avui us proposo un joc. I us demano la vostra col·laboració. Senzill, ja veureu.
Vull assajar una llista dels 10 refranys catalans més coneguts i vull que m'ajudeu a confeccionar-la a partir de la vostra pròpia experiència i coneixença.
Només us demano que m'envieu per correu electrònic vpamies@gmail.com o a la pàgina del Facebook sobre paremiologia catalana
http://www.facebook.com/pages/Paremiologia-catalana/305176446728%20 la llista dels 10 primers refranys que us vinguin al cap, sense cap interferència ni influència. *Res de mirar llibres*. Només tanqueu els ulls,preneu paper i llapis i anoteu els 10 primers refranys que us vinguin al cap. Us demano també si em podeu facilitar informació d'on sou (municipi i comarca on heu viscut majoritàriament), per poder assajar d'oferir resultats pels diferents grans grups dialectals del català".

1 comentario:

Víctor Pàmies i Riudor dijo...

Navegrans, moltes gràcies per la difusió del meu qüestionari.

A veure si s'anima força gent i arribo al mínim que m'he marcat per fer un estudi amb garanties: mil informants d'arreu dels Països Catalans.